...{ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.... ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ- ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ BLOG ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ GOOGLΕ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ}

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-D.N.A.&ΓΟΝΙΔΙΟ ΕΨΙΛΟΝ. Είμαστε απόγονοι του Μ.Αλεξάνδρου / MINOAN CULTURE-D.N.A. & GENE EPSILON. We are descendants of Alexander the Great

       


                MΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - D.N.A. &  ΓΟΝΙΔΙΟ ΕΨΙΛΟΝ 


Κύριος Βαλσαμάκης: Αυτή τη στιγμή υπάρχει μιά αντιπαλότητα, μιά μάχη, ένας πόλεμος. Αυτόν τον πόλεμο λοιπόν πρέπει εμείς να τον κερδίσουμε. Οι αντίπαλοί μας έχουν πετύχει διάφορες νίκες σε μάχες. Αυτό είναι γεγονός. Μία νίκη σε μία ακόμη μάχη είναι αυτό που είπε ο
πρόεδρος Λαμπράκης μόλις τώρα. Μας κάνανε ανθρώπους απαθής. Ανθρώπους του καναπέ χωρίς καμία βούληση. Ανθρώπους που δέν θέλουμε να αντιδράσουμε. Όλα αυτά έχουν αρχή μέση και τέλος. Πιστεύω με όλα αυτά που βλέπουμε και αντιλαμβανόμαστε με τις ειδικές πληροφορίες που παίρνουμε κατά καιρούς πως ο πόλεμος αυτός βρίσκεται στα τελειώματά του. 


Οι νικητές πρέπει να είμαστε εμείς. Εάν το αντίπαλο δέος κάποιον ήθελε να πολεμήσει και να καταστρέψει δέν ήταν άλλος από τον Ελληνισμό. Τους ενοχλεί το D.N.A μας. Το D.N.A μας που απ'ότι αποφάνθηκαν στις 19/11/2012 Γάλλοι βιολόγοι ότι στο D.N.A των Ελλήνων υπάρχουν κάποια χρωματοσώματα που μας καθιστούν διαφορετικούς. Θα μπορούσε να ήταν ο ΙΧΩΡ. Επίσης σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Stanford των Ηνωμένων Πολιτειών και της Παβίας της Ιταλίας το D.N.A των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρή φυλή που δεν έχει επηρεαστεί από Σλάβους, Τούρκους ή οποιουσδήποτε άλλους. Αυτό είναι που τους ενοχλεί. Είμαστε απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ο νοών νοείτο.

Δόκτορ Λαμπράκης: Όχι μόνο του Αλεξάνδρου αλλά από πολύ παλαιότερα. Θα ήθελα να αναφερθώ στην έρευνα του καθηγητή Σταματογιανοπούλου η οποία ανακοινώθηκε στο BBC πρίν από 10 ημέρες και έγινε μία πραγματικά σοβαρή συζήτηση στο BBC όσων αφορά στο D.N.A των Ελλήνων. Βρέθηκε στο οροπέδιο Λασιθίου κάτι πολύ περίεργο που αφορά στο Μινωϊκό Πολιτισμό. 

Μετά την ανακάλυψη του Μινωϊκού Πολιτισμού δέν βρέθηκε ποτέ κανένας σκελετός περί την Κνωσσό και σε όλους τους θολωτούς τάφους που ήσαν περίπου ανάλογοι με τους τάφους που ήσαν στη Λιβύη δεν βρέθηκε σκελετός. Τελευταία όμως βρέθηκαν 27 σκελετοί όχι γύρω από την Κνωσσό ή την Φαιστό ή τις γνωστές πόλεις των Μινωϊτών αλλά στό οροπέδιο Λασιθίου. Οι 27 λοιπόν αυτοί σκελετοί χρονολογήθηκαν στο 3700 με 4000 που μας φέρνει ακριβώς στην εποχή του Χαλκού μετά τη Νεολιθική εποχή στην Πρωτομινωϊκή ή Μεσομινωϊκή περίοδο. Ανέλυσε λοιπόν ο καθηγητής Σταματογιαννόπουλος στο πανεπιστήμιο του Seattle στην Washington το μιτοχονδριακό D.N.A. από τα δόντια των σκελετών αυτών και προς μεγάλη του έκπληξη όταν τα εσύγκρινε με 135 άλλες ομάδες πληθυσμού ανά τον κόσμο ανεκάλυψε ό,τι ο πολιτισμός της Κρήτης και του Ελληνικού χώρου άρχισε στην Κρήτη και στον Ελληνικό χώρο. Δηλαδή δεν ήταν μεταφύτευση απο κάποιον άλλο χώρο. 

Δέν ήρθε από κάπου αλλού και όπως έλεγε ο Ισσοκράτης " Δεν ήρθαμε απο κάπου αλλού να διώξουμε κάποιους. Δέν είμεθα ανόμοια φύλλα τα οποία ήρθαμε εδώ να κατοικήσουμε". Έτσι λοιπόν ο καθηγητής Σταματογιαννόπουλος καθόρισε στις 9000 χρόνια πρίν, την αρχή του Μινωϊκού Πολιτισμού. Επίσης πως τα ευρήματα που βρίσκονται στην Ζάκρο δεν έχουν ακόμα αναλυθεί. Στην Κάτω Ζάκρο υπάρχει μιά κοιλάδα ( "φαράγγι των νεκρών") οπου τα ευρήματα εκεί είναι προφανώς το φαινόμενον σε ότι αφορά στόν πολιτισμό στη γή. 

Είχαμε πολλές ερωτήσεις σχετικά με το γονίδιο "Έψιλον" που αναφέραμε στην προηγούμενη ομιλία όσων αφορά ανενεργών αλλύσεων στο D.N.A.. Επειδή το D.N.A των Ελλήνων είναι πολύ συγκεκριμένο τα τελευταία 4-5 χρόνια όπως ακούσατε τον κύριο Βαλσαμάκη να λέει πρίν λίγο το D.N.A. των Ελλήνων είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστό. Υπάρχει μία ομάδα στο χρωμόσωμα Υ. Στο χρωμόσωμα αυτό υπάρχουν γνωρίσματα που μεταβιβάζονται μόνο από τον άνδρα. 

Γνωρίζουμε από την εποχή του Ομήρου ακόμη ό,τι ο ΙΧΩΡ μεταβιβάζεται μόνον από τον άνδρα. Έτσι λοιπόν επιτέλους η επιστήμη μπόρεσε και ταυτοποίησε το γονίδιο Έψιλον. Το γονίδιο Έψιλον βρίσκεται στο χρωμόσωμα Υ και η συγκεκριμένη τοποθεσία του ονομάζεται Ε 1Β 1Β. Υπάρχουν τρείς υπομονάδες αυτού του γονιδίου του γονιδίου Έψιλον το οποίο βρίσκεται κατα κόρον στην περιοχή της Κρήτης, Πελοπονήσσου, Ηπηρωτικής Ελλάδος ως βόρεια στην Αλβανία αλλά και την Κάτω Ιταλία, Κάτω Γαλλία, και περιέργως στόν χώρο που έφτασε ο Πυθέας ο Μασσαλιώτης δηλαδή τη Σουηδία και τη Νορβηγία και Βόρειες χώρες γενικότερα.

Κύριος Βαλσαμάκης: Βλέπουμε καθαρά πως συνδέεται το γονίδιο Έψιλλον με τον πρώτο πολιτισμό επί γής. Κοντά στο νού και η Θεότις!

Δόκτορ Λαμπράκης: Έτσι λοιπόν δεν υπάρχει πλέον αμφιβολία περί της υπάρξεως του συγκεκριμένου γονιδίου στον Ελληνικό πληθυσμό τον οποίο ο καθηγητής Σταματογιαννακόπουλος απέδειξε ό,τι είναι ο μόνος αυτόχθων πολιτισμός. Όλοι οι άλλοι πολιτισμοί είναι νομαδικοί οι οποίοι μεταφέρθηκαν. Παραδείγματος χάριν στην Τουρκία όπου το 47% του πληθυσμού φέρει το γονίδιο Έψιλον αυτό υποννοεί ότι το 47% του Τουρκικού λαού είναι Ελληνικής καταγωγής. Αυτό το ποσοστό είναι πολύ υψηλότερο στην κάτω Ιταλία. στην Νάπολη και στην κάτω Γαλλία και ξεπερνάει το 72%.



Τώρα θα ήθελα να αναφερθώ περί των ανενεργών αλλύσεων. Είπαμε στην προηγούμενη ομιλία ό,τι η λειτουργία του εγκεφάλου στούς εφυέστερους των ανθρώπων αγγίζει το 4 - 5%. Αυτό είναι λογικό διότι από τα 12 ζεύγη αλλύσεων που υπάρχουν στο ανθρώπινο D.N.A. ενεργές άλλυσοι είναι μόνο 2 και μάλιστα η δευτέρα άλλυσος δεν είναι απόλυτα ενεργή. 

Αυτό είναι μία δωρεά του Προμηθέα στην ανθρωπότητα. Όταν δηλαδή μετά τη δημιουργία του ανθρώπου του Homo Sapiens ο οποίος δημιουργήθηκε ακριβώς πρίν 235.000 χρόνια υπήρξε μία δωρεά από πλευράς Ελληνισμού πρός το ανθρώπινο γένος. Μιά Δωρεά η οποία εδώθει χωρίς την άδεια των δυνάμεων που έπρεπε να δωθεί. αυτός είναι και ο συμβολισμός του μύθου του Προμηθέα, ό,τι δηλαδή ο Προμηθέας είναι καρφωμένος στον Καύκασο και περιμένει κάποιον να τον ελευθερώσει. Περιμένει τον Ηρακλή τους Ηρακλειδής να τον απελευθερώσουν. Ηρακληδείς ήσαν και οι Μαοροί. Έτσι λοιπόν όσοι μπορούν να κάνουν τις διασυνδέσεις ας τις κάνουν. 

Επειδή λοιπόν ο Προμηθέας είναι δεμένος στον Καύκασο ο συμβολισμός είναι ό,τι όταν αντελήφθησαν οι δυνάμεις οι οποίες στην θεογονία του Ησιόδου αναφέρετε πως οι θεοί και συγκεκριμένα ο Ζεύς δέν επέτρεπε στον Προμηθέα να δώσει τέτοια δυνατότητα στον ανθρώπινο νού. Το έκανε όμως ο Προμηθέας και η αντίδραση των δυνάμεων που έπρεπε να δώσουν την άδεια ήταν να καταστήσουν τις 12 αλλύσους ανενεργές και να αναμένει το ανθρώπινο γένος την απελευθέρωσή του με τις εκάστοτε εποχές διαφωτισμού.



Η σημερινή εποχή είναι μία τέτοια εποχή διαφωτισμού. Το 2012 δηλαδή η 31η Δεκεμβρίου ήταν το τέλος του μεγάλου ενιαυτού. Ο μεγάλος ενιαυτός έχει να κάνει με το γεγονός ό,τι τα πάντα στο σύμπαν πάλλονται. Πάλλονται στην κλίμακα Shumann και σύμφωνα με την κβαντομηχανική ο παλμός αυτός δεν εξαιρεί κανένα απολύτως όν, καμία απολύτως οντότητα, υλική η ακόμα και κατά τους δικούς μας ορισμούς πνευματική οντότητα.

Τα πάντα πάλλονται και το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το δικό μας ηλιακό σύστημα το οποίο βρίσκεται στην τρίτη γλώσσα εξωτερικώς του γαλαξία μας. Εάν δούμε τον γαλαξία μας απ'το πλάϊ, η μέση γραμμή του γαλαξία είναι το σημείο αναφοράς, η γραμμή αναφοράς γύρω από την οποία πάλλεται το ηλιακό σύστημα. Το ηλιακό σύστημα πάλλεται απ'τη μέση γραμμή, τον άξονα δηλαδή του γαλαξία μας και ο παλμός αυτός είναι 26.500 χρόνια. 

Κάθε 26.500 χρόνια δημιουργείται μία καμπύλη η οποία επανέρχεται στην κεντρική γραμμή στο κέντρο του γαλαξία και εξακολουθεί και πάει τώρα στην ανάποδη πλευρά και έτσι ευθυγραμμίζονται όλοι οι πλανήτες. Επειδή όμως η μετάδοση του φωτός δέν είναι ευθεία γραμμή η θέσις των πλανητών είναι τέτοια που σύμφωνα με την κβαντική φυσική ακόμα και με ευθυγράμμιση των πλανητών δεν χάνεται το φώς - εκτός απο συγκεκριμένες περιπτώσεις - διότι η μετάδοσις δεν είναι σε ευθεία γραμμή.


TORUS 

Εδω θα αναφέρω περιληπτικά την αντίδραση Torus που είναι μία αλγεβρική εξίσωσις η οποία μας δίδει τα ενεργειακά πεδία της κάθε ζωντανής μονάδος σε όλο το σύμπαν, ξεκινώντας από το άτομο του ανθρώπου καταλήγοντας στους γαλαξίες και τα νέφη των γαλαξιών. 

Υπάρχει δηλαδή μιά συγκεκριμένη κίνηση των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων από την περιφέρια πρός το κέντρο δηλαδή αν ανοίξετε ένα πορτοκάλι ή ένα μήλο θα δείτε ακριβώς πως είναι τα ενεργιακά πεδία στο μήλο ή στο πορτοκάλι. Απο την κορυφή μπαίνουν μέσα τα ενεργιακά πεδία, πάνε στο κέντρο όπου βρίσκονται τα κουκούτσια και φεύγουν απ'την άλλη μεριά και επανέρχονται πάλι στρογγυλά. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τον πλανήτη γή. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με το ανθρώπινο σώμα, τον γαλαξία και το ηλιακό σύστημα.


ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ - CROP CIRCLES - AGRIGLYPHS 

Τα πάντα στο σύμπαν είναι ζωντανοί οργανισμοί οι οποίοι αναπνέουν. Η γή δηλαδή είναι ένας ζωντανός οργανισμός ο οποίος παίρνοντας ενέργεια απ'το σύμπαν αναπνέει συνεχώς και υπάρχει μία διακίνηση μαγνητικών πεδίων τα οποία ξεκινούν απ'τη μία μεριά και την άλλη και εδώ θα σας παραπέμψω στα διάφορα σχήματα που βρίσκονται κατά καιρούς επάνω στα σπαρτά (αγρογλυφικά) καταγεγραμμένα ιδιαίτερα στην Αγγλία, στη Νότιο Αμερική κλπ τα οποία δεν ξέρουμε πως σχηματίζονται. 

Τα αγρογλυφικά δέν έχει ιδέα κανένας πως γίνονται και βέβαια δέν γίνονται από ανθρώπινο χέρι. Γίνονται από ύψος και όλα αυτά λοιπόν είναι μηνύματα των ενεργειακών πεδίων του σύμπαντος. Είναι δύσκολο λόγο περιορισμένου χρόνου να σας εξηγήσουμε πως λειτουργεί το σύστημα αυτό. Είναι όμως απόλυτα αποδεδειγμένο πλέον πως μέσα στην κβαντική θεωρία έχουμε όλη την ενεργιακή επάρκεια όλων των ζωντανών οργανισμών του σύμπαντος και όταν λέω ζωντανών θεωρώ και την γή έναν ζωντανό οργανισμό κάτι που περιέγραψε ο Νικολά Τέσλα και είπε πως σε οποιοδήποτε σημείο της γής υπάρχει δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια λόγο του Torus. Αυτό είναι γνωστό από το 1920 όταν ο Τέσλα το εξομολογήθηκε στον J.P. Morgan.


(Απόσπασμα απομανητοφώνησης της ομιλίας του Δόκτορος Λαμπράκη προέδρου της E.N.D. και του κυρίου Βαλσαμάκη εκπροσώπου τύπου της E.N.D στον δημοσιογράφο Νίκο Αμάραντο για το Art FM της Κύπρου 24/05/2013) 


Επιμέλεια κειμένου : Αδριανός Μπεζούγλωφ


Ο ίδιος ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,έλεγε ότι είναι απόγονος των ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ που κατάγονταν από το ΑΡΓΟΣ της Πελοποννήσου.

alt
alt





 Άλλη μία καταγραφή του ΑΡΡΙΑΝΟΥ,που μας ξεκαθαρίζει την καταγωγή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.Απορούμε με το γεγονός,γιατί οι ΑΡΓΕΙΟΙ δεν ξεσηκώνονται ως απόγονοι των προγόνων του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ;Τόσες ιστορικές καταγραφές υπάρχουν που δηλώνουν ότι πράγματι η οικογένεια του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ κατάγεται από τους ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΙΣ,οι οποίοι ήταν ΑΡΓΕΙΟΙ,αφού ο προπάτορας ήταν ο ΗΡΑΚΛΗΣ ο Α'!!!! 
Το επιβεβαιώνει και ο ΑΡΡΙΑΝΟΣ,ο οποίος στο Βιβλίο 2,κεφ.5 μας λέει: 

ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ,κεφ.5. 

".....Μόλις(ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ) επέστρεψε στην Ταρσό,έστειλε το ιππικό με επικεφαλής τον Φιλώτα,να διασχίσουν την πεδιάδα του Αλήνιου,μέχρι τον Πύραμο ποταμό.Αυτός,μαζί με το πεζικό και τη βασιλική ίλη κατευθύνθηκε στη Μάγαρσο και τέλεσε θυσία προς τιμήν της Αθηνάς,η οποία ήταν η προστάτιδα της πόλης.Έπειτα από εκεί έφτασε στον Μαλλό,όπου απένειμε τιμές ήρωα στο νεκρόΑμφίλοχο.Και καθώς είχε ξεσπάσει εξέγερση στην πόλη,εκείνος την κατέστειλε.Αξίωσε να λαμβάνει τους φόρους που η πόλη κατέβαλλε στο βασιλιά Δαρείο,γιατί οι πρώτοι κάτοικοι του Μαλλού ήταν άποικοι από το Άργος,και αυτός(ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ) θεωρούσε τον εαυτό του ΑΠΟΓΟΝΟ των ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ που ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΝ από το ΑΡΓΟΣ." 

Να συμπληρώσουμε κι αυτό: Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ήταν γιος του ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ,βασιλιά του ΑΡΓΕΙΩΝ.Έχουμε λοιπόν την πόλη ΑΡΓΟΣ στην Πελοπόννησο,αλλά έχουμε και στη Μακεδονία το ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ!!!! 


ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:"Εγώ,τώρα που έγινα βασιλιάς των ΕΛΛΗΝΩΝ..."


Συνεχίζουμε με αποσπάσματα από τον ΑΡΡΙΑΝΟ. 

Εδώ ο ίδιος ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,σε απαντητική επιστολή που έστειλε στο Δαρείο μετά τη μάχη της Ισσού,κατά την οποία οι Πέρσες ηττήθηκαν ολοσχερώς και ως λάφυρα ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κρατούσε την οικογένεια του Δαρείου,του έγραψε τα εξής περίπου: 

" Οι δικοί σας πρόγονοι έφτασαν και στη Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα,και κακοπάθαμε από αυτούς,παρόλο που δεν είχε προηγηθεί καμιά πρόκληση. 

Εγώ,τώρα που έγινα βασιλιάς των Ελλήνων,έφτασα στην Ασία για να πάρω εκδίκηση για τα αδικαιολόγητα δεινά που μας προκαλέσατε. 
Πέρα από αυτό όμως,εσείς συνδράματε τους Περίνθιους,οι οποίοι έβλαπταν τον πατέρα μου' ο Ώχος έστειλε στρατό στη Θράκη που ήταν υπό τη δική μας κυριαρχία.Ο πατέρας μου δολοφονήθηκε ύστερα από δική σας επιβουλή,πράγμα για το οποίο κομπάσατε με επιστολές που στείλατε παντού. 
Επιπλέον,εσύ ο ίδιος,με τη βοήθεια του Βαγώα,σκότωσες τον Αρσή' έτσι πέρασε η εξουσία στα δικά σου χέρια,παράτυπα,ενάντια στην περσική εθιμοτυπία και αδικώντας τους Πέρσες.Και έστειλες στους Έλληνες επιστολές στις οποίες εκτόξευες κατηγορίες για μένα,με σκοπό να τους κάνεις να στραφούν εναντίον μου. 

Δωροδόκησες,μάλιστα,τους Λακεδαιμόνιους και κάποιους άλλους από τους Έλληνες-αν και οι μόνοι που πήραν τελικά τα χρήματα ήταν οι Λακεδαιμόνιοι-και οι άνθρωποί σου προκάλεσαν κακό στους φίλους μου,στην προσπάθειά τους να αποσταθεροποιήσουν την ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. 
Ήρθα λοιπόν να σε πολεμήσω αφού πρώτα εσύ ξεκίνησες την έχθρα.Και αφού κέρδισα τις μάχες πρώτα απέναντι στους στρατηγούς και τους σατράπες σου και έπειτα απέναντι σε σένα τον ίδιο,και αφού οι ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΘΕΟΙ μου παραχώρησαν αυτές τις περιοχές,όσοι δικοί σου κατάφεραν να ξεφύγουν ήρθαν σε μένα' αυτοί απολαμβάνουν τις φροντίδες μου,στέκονται στο πλάι μου εκούσια,και εκούσια πολεμούν με το μέρος μου. 

Οφείλεις λοιπόν να με θεωρείς απόλυτο κύριο ολόκληρης της Ασίας.Και αν φοβάσαι πως στην περίπτωση που έρθεις να με βρεις θα κακοπάθεις από μένα,τότε στείλε κάποιους δικούς σου να μεταφέρουν την υποταγή σου.Αφού έρθεις λοιπόν σε μένα,ζήτησέ μου τη μητέρα,τη σύζυγο και τα παιδιά σου,αλλά και ό,τι άλλο μπορεί να επιθυμείς' αν είσαι πειστικός,θα πάρεις ό,τι ζητήσεις. 
Και στο εξής,όταν θα αλληλογραφείς μαζί μου,θα μου απευθύνεσαι με το χαρακτηρισμό "Βασιλιάς της Ασίας".Δεν στέλνεις γράμμα σε κάποιον ίσο σου,αλλά παρακαλείς να σου δοθεί ό,τι θέλεις από αυτόν που ορίζει την περιουσία σου. 

Αν δεν συμμορφωθείς σε αυτές τις υποδείξεις,η συμπεριφορά σου θα θεωρηθεί προκλητική.Αν όμως έχεις ενστάσεις για το ποιός είναι τελικά ο βασιλιάς,μείνε και αγωνίσου' μη φύγεις γιατί,όπου κα να πας,θα έρθω στο κατόπι σου". 

"Οι δικοί σας πρόγονοι έφτασαν ΚΑΙ στη Μακεδονία ΚΑΙ στην ΥΠΟΛΟΙΠΗ Ελλάδα,και ΚΑΚΟΠΑΘΑΜΕ από αυτούς" !!!! 
Ποιοί κακοπάθαμε;;;;Οι ΕΛΛΗΝΕΣ φυσικά!!!!!!! 

"Εγώ,τώρα που ΕΓΙΝΑ βασιλιάς των ΕΛΛΗΝΩΝ" !!!!!!!!!!!!!!! 
Τότε οι Έλληνες,μόνο ΕΛΛΗΝΑ βασιλιά δέχονταν για ΑΡΧΗΓΟ τους!!!! 

"έφτασα στην Ασία για να πάρω εκδίκηση για τα δεινά που ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΤΕ" 
Μας προκαλέσατε δεινά.Σε εμάς τους ΕΛΛΗΝΕΣ φυσικότατα!!!!!!! 

"έστειλες στους Έλληνες επιστολές.....,με σκοπό να τους κάνεις να στραφούν εναντίον μου" 
Ποιοί να στραφούν εναντίον του ΑΡΧΗΓΟΥ τους;;;οι ΕΛΛΗΝΕΣ οπωσδήποτε!!!!! 

"Δωροδόκησες,μάλιστα,τους Λακεδαιμόνιους και κάποιους άλλους από τους Έλληνες" 
Ξεχωρίζει κάποιους ΕΛΛΗΝΕΣ,από τους υπόλοιπους ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!! 

"οι άνθρωποί σου προκάλεσαν κακό στους φίλους μου,στην προσπάθειά τους να αποσταθεροποιήσουν την ειρήνη που καθιέρωσα στην Ελλάδα" 
Που καθιέρωσε την ΕΙΡΗΝΗ(αφού μέχρι τότε οι πόλεις-κράτη αλληλοσφάζονταν);;; 
Στην ΕΛΛΑΔΑ,την πατρίδα του!!!!! 

"θα μου απευθύνεσαι με το χαρακτηρισμό "ΒΑΣΙΛΙΑΣ της ΑΣΙΑΣ" 
Εδώ πολύ απλά του λέει "θα με χαρακτηρίζεις βασιλιά της Ασίας",επειδή ακριβώς δεν ήταν Ασιάτης.Ενώ πριν του λέει "τώρα που έγινα βασιλιάς των Ελλήνων",εννοώντας φυσικά ότι οι Έλληνες τον εξέλεξαν,επειδή ήταν ΕΛΛΗΝΑΣ, αρχηγό τους.!!!


"ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΑΣΑ" 

alt
alt
 altΕκδόσεις ΤΑΔΕ ΕΦΗ 
Νοταρά 8 Εξάρχεια-Τ.Κ.10683 Αθήναι Τηλ/ομοιότυπο:21ο-3305168


Δείτε το χαρτονόμισμα του Αφγανιστάν του 1939 να μαρτυρά την παρουσία των Ελλήνων μέχρι και σήμερα

Προπολεμικό Αφγανικό χαρτονόμισμα τους 1939 το οποίο απεικονίσει νόμισμα της δυναστείας των Μακεδόνων Επιγόνων, διοικητών του Αφγανιστάν μετά την κατάκτηση τους από τον στρατό του Αλέξανδρου. Η Ελληνική γλώσσα αδιάψευστος μάρτυρας της εθνικής ταυτότητας των Μακεδόνων.21.04.08
AchillesShield01.jpg

ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ

AchillesShield01.jpg




Ο ΑΡΡΙΑΝΟΣ γεννήθηκε στη Νικομήδεια της Βιθυνίας γύρω στο 95 μ.χ.Σε νεαρή ηλικία πήγε στη Νικόπολη της Ηπείρου και μαθήτευσε κοντά στο Στωικό φιλόσοφο Επίκτητο. 

Αργότερα,γύρω στο 120 μ.χ. επισκέφτηκε την Αθήνα,όπου παρακολούθησε μαθήματα ρητορικής και φιλοσοφίας.Ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Αδριανός εκτιμώντας τις αρετές του τον προσκάλεσε στη Ρώμη.Του έδωσε τα δικαιώματα του Ρωμαίου πολίτη και τον ονόμασε Φλάβιο,προσωνυμία της αυτοκρατορικής οικογένειας στην οποία ανήκε ο ίδιος. Γύρω στο 130 μ.χ. στάλθηκε στην επαρχία(Ρωμαική πλέον) της Καππαδοκίας με το αξίωμα του διοικητή.

Το αξίωμά του του έδινε την ευκαιρία να ταξιδεύει συχνά και να συλλέγει πληροφορίες για τη συγγραφή διαφόρων έργων του.

Μετά από μακρόχρονη παραμονή στην Καππαδοκία,επέστρεψε στην Αθήνα,όπου ανακηρύχθηκε Αθηναίος πολίτης και τιμήθηκε με το αξίωμα του επώνυμου άρχοντα.Σε μεγάλη πια ηλικία επέστρεψε στη γενέτειρά του,τη Νικομήδεια,όπου αφοσιώθηκε στη συγγραφή των έργων του και πέθανε περίπου το 180 μ.χ. 

Ο μεγάλος θαυμασμός που έτρεφε ο ΑΡΡΙΑΝΟΣ για τον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό και ιδιαίτερα για τους Αρχαίους Ιστορικούς,εξαιτίας της παιδείας και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ,υπήρξε η αιτία που τον οδήγησε στην απόφαση να εξιστορήσει την εκστρατεία του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ. Άλλωστε, ο ΑΡΡΙΑΝΟΣ είχε την πεποίθηση πως οι προηγούμενοι συγγραφείς,αν και πολυάριθμοι,είχαν "κρύψει" τον πραγματικό ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ πίσω από άκριτες ανεκδοτολογικές και φανταστικές διηγήσεις._ 

(Ο βίος του ΑΡΡΙΑΝΟΥ,αλλά και τα αποσπάσματα που ακολουθούν,είναι από τη σειρά της DeAGOSTINI, "ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΛΑΣΙΚΟΙ", ΑΡΡΙΑΝΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΑΒΑΣΙΣ,σε μετάφραση Μαρίας Παναγιώτου). 


Να τι γράφει ο ίδιος στο κεφάλαιο 12 του Α' τόμου,για τον εαυτό του και τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ: 

Να τι γράφει ο ίδιος στο κεφάλαιο 12 του Α' τόμου,για τον εαυτό του και τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ:

"...Ο Αλέξανδρος, εξάλλου,δεν πήρε ποτέ μέρος σε κοινή εκστρατεία μαζί με κάποιους άλλους,ούτε και βρέθηκε αντιμέτωπος με το βασιλιά των Περσών.Αυτός το μόνο που έκανε ήταν να αντικρούει όποιον τον εμπόδιζε να φτάσει στη θάλασσα.Κανείς δεν είχε επαναλάβει κατορθώματα τόσο πολλά και λαμπρά,ούτε από τους Έλληνες ούτε από τους βαρβάρους.Αυτός ήταν κατ'αρχάς ο λόγος που με οδήγησε να ξεκινήσω τη συγγραφή αυτού του έργου,επειδή θεωρώ τον εαυτό μου επαρκή για να αναλάβει ένα τέτοιο εγχείρημα.Και ό,τι έχει να κάνει με μένα νομίζω πως δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία,και ούτε υπάρχει κάποιος λόγος να πω ποιός είμαι,αυτό είναι ούτως ή άλλως γνωστό,όπως γνωστά είναι ο τόπος καταγωγής μου,η οικογένειά μου και τα αξιώματα που κάποτε κατείχα.Στην αφήγηση αυτή πάντως θα αναφερθούν και η οικογένειά μου και η πατρίδα και τα αξιώματα που κατείχα από τα νεανικά μου χρόνια.Γι'αυτό και πιστεύω πως είμαι από τους ικανούς(στο λόγο) ανάμεσα στους Έλληνες,όπως πιστεύω πως και ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ υπήρξε ο ικανότερος από τους πολεμιστές...." 

Για να δούμε τώρα τι μας λέει ο ΑΡΡΙΑΝΟΣ, ξεκινώντας την εξιστόρηση των κατορθωμάτων του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ:

Τόμος Α'.κεφ.1. "Λέγεται ότι ο Φίλιππος πέθανε την εποχή που επώνυμος άρχοντας στην Αθήνα ήταν ο Πυθόδηλος.Όταν,λοιπόν,ο Αλέξανδρος παρέλαβε τη βασιλεία,μια και ήταν γιος του Φιλίππου,πήγε στην Πελοπόννησο' εκείνη την εποχή ο Αλέξανδρος ήταν πάνω κάτω είκοσι χρόνων.Αφού μάζεψε τους κατοίκους της Πελοποννήσου,αξίωσε να του αναθέσουν την ηγεσία της εκστρατείας ενάντια στους Πέρσες,αφού,έτσι κι αλλιώς,την είχαν παραχωρήσει στον Φίλιππο.Και η αξίωση έγινε δεκτή απ'όλους εκτός από τουςΛακεδαιμόνιους.Γιατί αυτοί αντέταξαν πως δεν είναι συνηθισμένοι να ακολουθούν άλλους,μα να ηγούνται οι ίδιοι....."

Τόμος Α'.κεφ.11.

"Όταν λοιπόν ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κανόνισε τα πράγματα(στη Νότια Ελλάδα),επέστρεψε στη Μακεδονία,όπου θυσίασε στον ΔΙΑ,ακολουθώντας το τυπικό που είχε θεσμοθετήσει ο Αρχέλαος,και προσευχήθηκε στα Ολύμπια των Αιγών.Κάποιοι ισχυρίζονται πως διοργάνωσε και αγώνες για να τιμήσει τις Μούσες.Και μάλιστα λένε πως τότε άρχισε να ιδρώνει το άγαλμα του Θρακιώτη μουσικού Ορφέα,του γιου του Οιάγρου,και κάθε μάντης έδινε τη δική του εξήγηση γι'αυτό το περίεργο συμβάν.Ο Αρίστανδρος,ένας μάντης από την Τελμισσό,ήταν ο μόνος που ορμήνεψε τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ να είναι θαρραλέος,γιατί αυτό ήταν σημάδι πως οι ποιητές και οι συνθέτες θα κουράζονταν πολύ για να καταφέρουν να εγκωμιάσουν και αυτόν και τα έργα του..... 

.....Και όταν βρέθηκε στον Ελαιούντα,προσέφερε θυσίες πάνω στον τάφο του Πρωτεσίλαου,θέλοντας να τιμήσει με αυτό τον τρόπο τον πρώτο Έλληνα,από αυτούς που εκστράτευσαν με τον Αγαμέμνονα στην Τροία,που βρέθηκε στην Ασία.Σκοπός της θυσίας ήταν να έχει και η δική του αποστολή την αίσια έκβαση που είχε και η απόβαση του Πρωτεσίλαου...... 

.....Ο ίδιος ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη,πέρασε από τον Ελαιούντα στ λιμάνι των Αχαιών κυβερνώντας το πιο λαμπρό από τα πολεμικά πλοία του στόλου.Λένε ακόμη πως έκανε στάση στο μέσον του Ελλήσποντου,θυσίασε έναν ταύρο στον Ποσειδώνα και προσέφερε σπονδές στις Νηρηίδες από χρυσή κανάτα.Και σύμφωνα με αυτά τα λεγόμενα,ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ήταν ο πρώτος που κατέβηκε και πάτησε με τα όπλα του το Ασιατικό χώμα,ενώ έστησε βωμούς και στο σημείο της Ευρώπης από το οποίο αναχώρησε και στο πρώτο μέρος της Ασίας όπου έφτασε,για να τιμήσει τον Αποβατήριο ΔΙΑ,την Αθηνά και τον Ηρακλή.Μόλις έφτασε στην Τροία,αμέσως τέλεσε θυσία προς τιμήν της Τρωαδίτισσας Αθηνάς και άφησε ως ανάθημα τα όπλα του.Στη θέση τους πήρε τα ΙΕΡΑ ΟΠΛΑ που βρίσκονταν εκεί από την εποχή του Τρωικού Πολέμου.Και,όπως λέγεται,τα όπλα αυτά οι συνοδοί του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ τα κουβαλούσαν πάντα κοντά του όταν πολεμούσε.Τέλος,φημολογείται πως τέλεσε θυσία στο βωμό του Ερκείου ΔΙΑ,για να κατευνάσει την οργή του Πριάμου που καταδίωκε από γενιά σε γενιά την οικογένεια του Νεοπτόλεμου,στην οποία ανήκε και αυτός."

Τόμος Α',κεφ.12:

"Μετά την άφιξή του στην Τροία,δέχτηκε χρυσό στεφάνι από τον κυβερνήτη Μενοίτιο,ενώ ταυτόχρονα ήρθε από το Σιγείο ο Αθηναίος Χάρης και άλλοι Έλληνες αλλά και επιχώριοι... Αυτή είναι η μία άποψη,ενώ μια άλλη υποστηρίζει πως αυτός προσέφερε στεφάνι στον τάφο του Αχιλλέα και ο Ηφαιστίωνας στον τάφο του Πάτροκλου.Και λένε ακόμη πως ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ εγκωμίασε τον Αχιλλέα για την ευτυχία που του έλαχε,να τον αναφέρει ο Όμηρος......"


ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΣ  

ΤΑ ΙΕΡΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΩΣ  

[...Κι αυτός απΏ το κακό δε δέχτηκε να τους γλιτώσει ατός του,   
μα είπε στον Πάτροκλο και ζώστηκε την εδική του αρμάτα,  
και τον ξαπόστειλε στον πόλεμο, κι άλλους πολλούς μαζί του.  
Κι ολημερίς έστησαν πόλεμο στο Ζερβοπόρτι γύρα·  
και μες στη μέρα εκείνη θα 'παιρναν το κάστρο, αν του Μενοίτιου  
το γαύρο γιο, πολλούς που ερήμαξε, στους μπροστομάχους μέσα  
δε σκότωνεν ο Φοίβος, δίνοντας στον Έχτορα τη νίκη.  
ΓιΏ αυτό και φτάνω εδώ, στα γόνατα να σου προσπέσω. αν θέλεις  
κράνος στο γιο μου το λιγόχρονο να δώσεις και σκουτάρι  
κι ώριες κνημίδες, στους αστράγαλους σφιγμένες με θηλύκια, 

και θώρακαΏ ό δικός του εχάθηκεν απΏ τον πιστό του ακράνη,  
που οι Τρώες σκότωσαν, κι έτσι κοίτεται στη γη φαρμακωμένος.» 
Κι ο ξακουσμένος Κουτσοπόδαρος απηλογιά της δίνει: 
« Κάνε κουράγιο και μη γνοιάζεσαι για τούτα στην καρδιά σου. 
Να 'ταν να μπορούν απΏ το θάνατο μακριά τον οργισμένο 
να τον γλιτώσω, σύντας η άσπλαχνη θα τον ζυγώνει Μοίρα, 
όσο 'ναι αλήθεια αρμάτα ατίμητη πως θα 'χει τώρα, τέτοια, 
που όσοι τη βλέπουν να σαστίζουνε στην οικουμένη πάσα.» 
Ως είπε τούτα, παρατώντας τη στα φυσερά διαγέρνει' 
στη φλόγα τα 'γυρε και πρόσταξε νΏ αρχίσουν να δουλεύουν. 

Κι αυτά ήταν είκοσι, και κίνησαν μαζί, και στα καμίνια.  
φυσούσαν, δυνατά ξεχύνοντας λογής λογής αγέρα, 
πότε τον Ήφαιστο, σα βιάζουνταν, γοργά να παραστέκουν, 
και πότε πάλε όπως τον βόλευε, να βγει η δουλειά ως την άκρα. 
Ρίχνει μετά καλάι κι ατίμητο μες στη φωτιά χρυσάφι 
κι ασήμι και χαλκό ακατάλυτο, και γρήγορα απιθώνει 
το αμόνι το τρανό στο κούτσουρο, και πήρε στο 'να χέρι 
τη δυνατή βαριά, και στο άλλο του χερώνει το διλάβι. 
Και πρώτα δυνατό, θεόρατο βάζει μπροστά σκουτάρι 
δουλεύοντας το ολούθε· στέριωσε τριπλό λαμπρό στεφάνι 

λιόφωτο γύρα, και το κρέμασεν από λουρί ασημένιο.  
Με πέντε φύλλα τότε το 'στρωσε, μετά στη ράχη απάνω 
λογής λογής πλουμίδια εχάραξε με τη σοφή του τέχνη. 
Βάζει τη γης, βάζει τη θάλασσα, βάζει τα ουράνια απάνω, 
βάζει τον ήλιο τον ακούραστο, τΏ ολόγιομο φεγγάρι, 
κι όλα τΏ αστέρια, ως στεφανώνουνε τον ουρανό τρογύρα' 
το Αλετροπόδι, τα Βροχάστερα, την ώρια Πούλια βάζει 
και το Χορό τον Εφταπάρθενο, που τόνε λεν κι Αμάξι, 
κι αυτού γυρνάει παραμονεύοντας το Αλετροπόδι πάντα, 
και μόνο αυτός λουτρό δε χαίρεται στον Ωκεανό ποτέ του. 

Κι ακόμα παίρνει βάζει απάνω του δυο πολιτείες ανθρώπων,  
πανέμορφες· στη μια ξεφάντωσες ιστόρησε και γάμους· 
τις νύφες παίρναν απΏ τα σπίτια τους με φώτα, με λαμπάδες, 
και τις περνούσαν με νυφιάτικα τραγούδια από τιίς ρούγες. 
Και στρουφογύριζαν χορεύοντας οι νιοί, κι ανάμεσα τους 
φιαμπόλια και κιθάρες άκουγες να παίζουν κι οι γυναίκες  
στην πόρτα η καθεμιά τους έστεκε και θάμαζε το ψίκι.  
Κι οι άντρες στη σύναξη εμαζώνουνταν, πλήθος μεγάλο, κι είχε  
καβγάς ανάψειΏ δυο τους μάλωναν για κάποιου σκοτωμένου  
την ξαγοράΏ κι ο πρώτος φώναζε κι όρκίζουνταν στους άλλους 

πως έχει ξεπλερώσει, ο δεύτερος πως τίποτα δεν πήρε.  
Και σε κριτή κι οι δυο τους γύρευαν να παν να βγάλει κρίση.  
Κι ο κόσμος εμοιράστη κι έπαιρνε και των δυονώ το μέρος·  
κι οι κράχτες να κρατήσουν πάλευαν τον κόσμο, κι οι γερόντοι  
στα μαγλινά πεζούλια εκάθιζαν, στο άγιο το αλώνι μέσα' 
κι από τους κράχτες τους βροντόλαλους ραβδιά στα χέρια έπαιρναν,  
κι αυτά κρατώντας εσηκώνουνταν να κρίνουν ένας ένας.  
Κι ήταν στη μέση εκεί δυο τάλαντα χρυσάφι απιθωμένο,  
όποιος απΏ όλους φρονιμότερα μιλούσε να το πάρει. 
Στην άλλη πόλη ωστόσο ολόγυρα κάθονταν δυο φουσάτα, 

κι άστραφταν τΏ άρματά τους· δίγνωμη βουλή κρατούσε ετούτους:  
να την κουρσέψουνε πατώντας τη, για και το βιος ακέριο 
που 'χε το κάστρο τΏ ώριο μέσα του στα δυο να το μοιράσουν; 
Μα εκείνοι αρνιούνταν, κι αρματώνουνταν κλεφτάτα για καρτέρι· 
στα τείχη έστεκαν οι γυναίκες τους και τα μικρά παιδιά τους 
κι οι άντρες που γερατιά τους πλάκωναν, ψηλά να το φυλάνε. 
Κι οι επίλοιποι εκινούσαν κι άνοιγαν μπρος η Αθηνά Παλλάδα 
κι ο Άρης το δρόμο τους, ολόχρυσοι και στα χρυσά ντυμένοι, 
ψηλοί, πανώριοι μέσα στΏ άρματα, καί σα θεοί απΏ τους άλλους 
μεμιάς ξεχώριζαν, τι ανάριμμα τόσο οι θνητοί δεν εϊχαν...] 

Συνεχίστε την ανάγνωση εδώ... 



 Τα περισσότερα άρθρα είναι αναδημοσιεύσεις που αξίζει να διαβαστούν επειδή κατά τη γνώμη μας ακόμα και μέσα σε κάποιο ψέμα κρύβεται πάντα μια αλήθεια. Στόχος είναι μέσα από την πολύπλευρη ενημέρωση να αποκαλυφθεί. Ή κρίση είναι πάντα δική σας.

loading...



alfeiospotamos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





loading...