...{ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.... ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ- ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ BLOG ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ GOOGLΕ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ}

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Έως τον Σεπτέμβριο κλείνει η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ ( Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Α.Ε. )




Ξεμπλοκάρει η πώληση του ΟΛΠ σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις καθώς αφενός η ΕΕ, σύμφωνα με πληροφορίες, δίνει πράσινο φως για τον φιλικό διακανονισμό, αφετέρου το Πεκίνο βρίσκεται εδώ και μέρες πάνω από το project με αλλεπάλληλες επισκέψεις στην Αθήνα προκειμένου να ξεκαθαρίσει το ζήτημα.

 Και αυτό διότι ανεξάρτητα με το εάν η κινεζική εταιρεία θα αναδειχθεί πλειοδότης ή όχι θα κρατήσει βέβαια την παραχώρησή της σύμφωνα με τα συμβατικά της δικαιώματα.  Αυτή την εβδομάδα μάλιστα πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της Cosco με τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, παρουσία του Πρέσβη της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, Zou Xiaoli με επίκεντρο την επικείμενη επίσκεψη στην Ελλάδα του πρωθυπουργού της Κίνας, Λι Κετσιάνγκ, τη στρατηγική συνεργασία των δύο χωρών και το επίσημο ενδιαφέρον της Cosco για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά. Και οι πληροφορίες από το λιμάνι λένε ότι οι Κινέζοι είναι ικανοποιημένοι. 


Η νεα επενδυση των Κινέζων στο δυτικό τμήμα του λιμανιού είναι ύψους 230 εκατ. ευρώ. Η αγορά αποτιμά αυτή τη στιγμή τον ΟΛΠ χρηματιστηριακά σε πόσο της τάξης των 460 εκατομμυρίων ευρώ. Οι αναλυτές τονίζουν πως προοπτικά η δυνητική του αξία είναι πολλαπλάσια καθώς αυξάνει  όγκους και οι νέες επενδύσεις ανοίγουν νέες αγορές όπως στην κρουαζιέρα.

Όμως οι Κινέζοι εχουν απέναντι τους ισχυρούς αντιπάλους που ερίζουν για την απόκτηση της διαχείρισης του ΟΛΠ στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ που εισήλθε ήδη στη 2η φάση και θα κλείσει σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του ΤΑΙΠΕΔ εως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Ο Πειραιάς οδεύει ολοταχώς προς την κορυφή των λιμανιών της Μεσογείου στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και εκτιμάται ότι θα βρεθεί σύντομα και την πρώτη πεντάδα πανευρωπαϊκά. Όμως υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση για πρόσβαση στα ελληνικά λιμάνια που στον διαγωνισμό για τη Θεσσαλονίκη εμφανίστηκαν οκτώ ξένοι όμιλοι.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





loading...