...{ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.... ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ- ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ BLOG ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ GOOGLΕ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ}

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ο Ρώσοι, ο ΟΛΘ και η Κομισιόν

pic-0-norm.jpg

Μια εβδομάδα μετά, αρχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια οι λόγοι της σχεδόν «μυστικής» επίσκεψης του Ρώσου υπουργού Μεταφορών στην Αθήνα και τις συναντήσεις που είχε με αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες.

Νεότερες πληροφορίες, λοιπόν, αναφέρουν ότι η ρωσική πλευρά πλευρά επιβεβαίωσε το θερμό ενδιαφέρον της για δύο projects: 

α) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 

β) του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) 

– συμμμετέχει άλλωστε στους σχετικούς διαγωνισμούς μέσω των Ρωσικών Σιδηροδρόμων.

Πηγές, με τις οποίες συνομίλησε σχετικά η Voria.gr ανέφεραν ότι η ελληνική πλευρά εμφανίστηκε θετική και για τα δύο, ωστόσο υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα για να υπάρξει κάποιος έμπρακτος αντίκτυπος αυτού του ενδιαφέροντος. Συγκεκριμένα, έχει να κάνει με τις κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ρωσία, οι οποίες φρενάρουν τα όποια σχέδια της Μόσχας.

Αποτελεί κοινό μυστικό ότι όσο διαρκεί αυτή η εκκρεμότητα (των κυρώσεων), η Κομισιόν δύσκολα θα δίνει την έγκριση της στην προώθηση ρωσικών επενδύσεων στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Κι αυτό έχει κατανοητό και στην Αθήνα, η οποία, πάντως, όπως λέγεται θα επιχειρήσει να κάνει κάποια «ντρίπλα» στις ευρωπαϊκές απαγορεύσεις. Το πρόβλημα είναι ότι η Ελλάδα έχει μπει στο στόχαστρο των ευρωπαϊκών επιτροπών και ό,τι θα επιχειρείται να γίνει θα «συλλαμβάνεται» αυτομάτως. 

Γι αυτό και όλοι οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες είναι διστακτικοί με το όποιο ρωσικό ενδιαφέρον.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





loading...