...{ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.... ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ- ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ BLOG ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ GOOGLΕ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ}

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Κρήτη: Απελπισμένος πατέρας δίνει το νεφρό του για να ταΐσει τα παιδιά του

Κρήτη: Απελπισμένος πατέρας δίνει το νεφρό του για να ταΐσει τα παιδιά του!

Στα όρια της απελπισίας βρίσκεται ένας άνεργος πατέρας τριών ανήλικων τέκνων στο Ηράκλειο Κρήτης.
Σύμφωνα με ανάρτηση που έκανε στην σελίδα της GIVE στο facebook αναφέρει ότι έχει φτάσει στο σημείο να πουλήσει ακόμα και το νεφρό του για να εξοικονομήσει τα απαραίτητα για τα παιδιά του.
Όπως αναφέρει το μόνο που ζητάει είναι μια δουλειά για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις οικογενειακές του ανάγκες.
Αναλυτικά η ανάρτηση που έκανε ο απελπισμένος πατέρας:
«Θέλω καταρχήν να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την δουλειά που κάνετε εδώ. Είναι ευχής έργο που υπάρχει αυτή εδώ η ομάδα και κάνει ό,τι μπορεί. Εχω 3 παιδιά και είμαι άνεργος… Μοιράζω φυλλάδια αυτό βρήκα αυτό κάνω τουλάχιστον να μην μένουν από γάλα και να παίρνουν 1 σάντουιτς τα παιδιά στο σχολείο. Εχω τελειώσει τεχνική σχολή μηχανικός αυτοκίνητων…Δούλεψα εκεί 10 χρόνια ελαιοχρωματιστής άλλα 10 διανομέας φαγητού και στην speedex πριν 3 χρόνια περίπου και για 2 χρόνια στο συνεργείο καθαρισμού του πεπαγνι. Ζητάω δουλειά οτιδήποτε από ό,τι είδατε για μένα η δουλειά δεν είναι ντροπή απλά θέλω κάτι πιο σίγουρο από τα φυλλάδια. Αυτήν την βδομάδα δεν δούλεψα με αποτέλεσμα να μην μπορώ να πάρω ούτε τα βασικά το γάλα τους και το κολατσιό τους…Δεν ζητιανεύω αυτό θέλω να γίνει κατανοητό…Κι έχουμε ανάγκη από ένα διώροφο κρεβάτι για τα παιδιά γιατί τα αγόρια μου κοιμούνται μαζί σε μονό κρεβάτι. Τα παιδιά μου είναι ο μεγάλος Κυριάκος 8 χρόνων,ο μεσαίος το Γογουλάκι μου 7 και τέλος η μικρή μου είναι 5 κ μισό. Συγγνώμη αν σας κούρασα και ελπίζω σε όποια βοήθεια με αυτήν της δουλειάς να με χαροποιεί ιδιαίτερα. Και όποιος μπορέσει να προσφέρει τα γάλατα κ το κολατσιό των παιδιών θα του είμαι υπόχρεος. Εχω φτάσει στο σημείο να δίνω και το νεφρό μου και μιλάω κυριολεκτικά. Ενας απελπισμένος πατέρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





loading...