...{ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.... ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ- ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ BLOG ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ GOOGLΕ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ}

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Η ''Kακή Ολυμπιακή Αεροπορία'' και τα "καλά" του Ανταγωνισμού / The '' Bad Olympic Airways '' and the "well" of the Competition...

       
    
Πριν 5 χρόνια οι περισσότεροι Έλληνες αισθάνονταν ανακούφιση που έκλεινε ο εθνικός αερομεταφορέας. Πίστεψαν τον Χατζηδάκη που έλεγε ότι με τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το δημόσιο από το κλείσιμο της Ολυμπιακής θα έκτιζε κάθε μήνα από ένα νοσοκομείο και δεν θυμάμαι πόσα σχολεία. 

Το τέλος του μονοπωλίου του εθνικού αερομεταφορέα θα βοηθούσε τον  ελεύθερο ανταγωνισμό στις αερομεταφορές που με την σειρά του θα λειτουργούσε υπέρ του πολίτη αφού θα έπεφταν οι τιμές και θα αναβαθμίζονταν οι προσφερόμενες υπηρεσίες. Μέσα σε μια ατμόσφαιρα εθνικής ανάτασης ο μέγας σωτήρας Βγενόπουλος αγοράζει  μεταξύ αλλων,τα δικαιώματα και τα σήματα της Ολυμπιακής και φτιάχνει μια άλλη εταιρεία με το όνομα olympic air, η οποία δεν είχε καμιά σχάση με την παλιά Ολυμπιακή. Δεν ξεχνώ το σλόγκαν που διαφήμιζε την νέα εταιρεία :Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ.

Όπως δεν ξεχνώ πως πλασαρίζονταν από τα «έγκριτα» ΜΜΕ  ακόμα και ως μια ελπιδοφόρα πολιτική λύση!!!

Τα πρώτα δείγματα της θεάρεστης κίνησης του Χατζηδάκη δεν άργησαν να φανούν.

Κόπηκαν οι έκτατες αποκομιδές ασθενών από τα νησιά , αφού στο όνομα του κέρδους οι διάδοχοι της κακιάς Ολυμπιακής  δεν θυσίαζαν θέσεις επιβατών για να τοποθετήσουν φορεία όταν αυτό κρίνονταν αναγκαίο. Η εναλλακτική λύση για τους νησιώτες είναι μέχρι σήμερα α) το πλοίο της γραμμής, β) η Πολεμική Αεροπορία αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο πτητικό μέσο και γ) τα νοσοκομεία της γειτονικής Τουρκίας!!!

Πολύ σύντομα ο νέος Ωνάσης ξεχάστηκε , εξαφανίστηκε από την Οlympic Air και τράβηξε κατά Κύπρο μεριά για νέες «επιτυχίες».

Η εταιρεία που λανσάριζε ως την εταιρεία που θα πήγαινε την ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ έχει σήμερα λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ το 1957!!! Μεγάλε Χατζηδάκη με τις επιλογές σου.

Κάπου εκεί(στο 1957) πρέπει να βρίσκεται και η Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των αερομεταφορών αφού για να πάς π.χ. στην Νέα Υόρκη χρειάζεσαι συνολικά στην καλύτερη περίπτωση περίπου 19 ώρες  όταν με την κακιά Ολυμπιακή χρειαζόσουν 10 ώρες.

Η έλλειψη αερομεταφορέα που να εκτελεί διηπειρωτικά δρομολόγια αναβάθμισε τον ρόλο της Τουρκίας  και έκανε το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης-συγγνώμη, Ινσταμπούλ ήθελα να πω- το αεροπορικό κόμβο της ΝΑ Μεσογείου.
Το έγκλημα που τελέστηκε στις αερομεταφορές είναι ίσως από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν εις βάρος της χώρας.

Ο χώρος , δεν είναι  ο κατάλληλος για να αποκαλυφθεί σε όλη της την έκταση η υπόθεση του κλεισίματος του εθνικού αερομεταφορέα.
Εύχομαι όμως, κάποια στιγμή να συμβεί οτι συνέβει και στην Ελβετία με την υπόθεση του κλεισίματος της SWISSAIR.


Κλείνω εδώ αυτή την «κουραστική» παρένθεση-πρόλογο, για να αναρτήσω ένα κείμενο ενός επιβάτη που ωφελήθηκε από το κλείσιμο του εθνικού αερομεταφορέα.

Γράφει ο Γιάννης Κριτσαντώνης

AEGEAN

AEGEAN

Όταν πετάς με μια εταιρία που σου χρεώνει το εισιτήριο 140 και 170 ευρώ (η αποσκευή χρεώνεται έξτρα) για μία πτήση 35 λεπτών, ε, απαιτείς να σου παρέχει τουλάχιστον αυτή την πτήση με αξιοπρέπεια. Φαίνεται όμως ότι μόνο γι αυτό δεν ενδιαφέρονται, όπως ακριβώς το κάνει και ο «δικός» μας αερομεταφορέας, που αναδείχτηκε πια σε… «εθνικό», μετά το ξεπούλημα της Ολυμπιακής από τον πολιτικό απατεώνα Χατζηδάκη. Έτσι, η Aegean, (κι αφού η Ολυμπιακή είναι σχεδόν ανύπαρκτη -πολύ αραιά δρομολόγια και ακριβότερη με διαφορά), «αντιγράφει» πλέον τις εταιρίες χαμηλού κόστους χωρίς να είναι βέβαια επίσημα η ίδια. 

Για παράδειγμα, ένας επιβάτης που πετάει μαζί της , δικαιούται μόνο μια μικρή… χειραποσκευή (το laptop σου δηλαδή και τα ξυριστικά σου,άντε και κανα μπουφάν). Αν έχει μαζί του και βαλίτσα (0 έως 23 κιλά)αυτή χρεώνεται έξτρα 15 ευρώ να πάει και 15 να γυρίσει! Δηλαδή ο επιβάτης, σύμφωνα με την Aegean, δικαιούται να ταξιδεύει… ξεβράκωτος! Το δε φαγώσιμο που προσφέρει είναι ένα κρουασάν αμφίβολης ποιότητας, που όταν το μασάς καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστον 6-10 ημερών και ένας καφές που ας τον πούμε «εντάξει». Δεν θα έπρεπε όμως για τη θέση που πανάκριβα πληρώνεις να μπορείς να τον ακουμπήσεις στο τραπεζάκι της πλάτης του μπροστινού καθίσματος; Αμ δε! (η επισυναπτόμενη φωτό δεν είναι αρχείου, είναι μόλις από τις 6.10.14 (Ηράκλειο- Αθήνα).

Σε λίγο καιρό θα εφεύρουν κι άλλες έξτρα χρεώσεις. Όπως για παράδειγμα να πληρώνεις την τουαλέτα στο αεροσκάφος (κι αν δεν έχεις επάνω σου ψηλά, κράτα τα… «υπόλοιπα» επάνω σου) ή να πληρώνεις το μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου 4,60 όπως κάνουν ήδη οι αμφίβολης ασφάλειας «σκοτώστρες» χαμηλού κόστους στην υπόλοιπη Ευρώπη…
Δεν γράφω άλλα γιατί τους βάζω ιδέες…


 Τα περισσότερα άρθρα είναι αναδημοσιεύσεις που αξίζει να διαβαστούν επειδή κατά τη γνώμη μας ακόμα και μέσα σε κάποιο ψέμα κρύβεται πάντα μια αλήθεια. Στόχος είναι μέσα από την πολύπλευρη ενημέρωση να αποκαλυφθεί. Ή κρίση είναι πάντα δική σας.


loading...



kontrastokyma

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





loading...