...{ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.... ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ- ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ BLOG ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ GOOGLΕ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΠ}

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Οι σμαραγδένιες ταμπλέτες του Θώθ – 1η Ταμπλέτα – Η Ιστορία του Θώθ από την Ατλαντίδα / The emerald tablets of Thoth - first Tablet - The History of Thoth from Atlantis

       

Εγώ ο Θωθ, Ο Ατλαντειανός, άρχοντας  των μυστηρίων,
φύλακας των αρχείων, παντοδύναμος βασιλιάς, μάγος,
ζώντας από γενιά σε γενιά,
επρόκειτο να
περάσω στις αίθουσες του Αμέντι,
καταγράφω για καθοδήγηση αυτών που θα έρθουν ύστερα
αυτά τα αρχεία της παντοδύναμης σοφίας της Μεγάλης Ατλαντίδας.

Στη μεγάλη πόλη του Κεορ στο νησί Ουντάλ,
σε έναν καιρό περασμένο, άρχισα με αυτή την ενσάρκωση.

Δεν ζούσαν σαν τους μικρούς ανθρώπους της παρούσας εποχής,
ούτε πέθαιναν οι ισχυροί της Ατλαντίδας,
αλλά από αιώνα σε αιώνα ανανέωναν τη ζωή τους,
στις Αίθουσες του Αμέντι όπου ο ποταμός της ζωής
ρέει αιωνίως.

Εκατό χιλιάδες φορές
κατέβηκα το σκοτεινό δρόμο που οδηγεί στο φως
και τόσες άλλες αναδύθηκα από το σκότος
στο φώς, με νέα δύναμη και ενέργεια.

Τώρα μια φορά κατεβαίνω
και οι άνθρωποι του KHEM (KHEM είναι η αλχημεία στην αρχαία Αίγυπτο)
δε θα με ξέρουν άλλο

Αλλά σε μια εποχή ακόμα αγέννητος θα ξανα αναδυθώ.
Παντοδύναμος και ισχυρός, απαιτώντας μια απολογία
από αυτούς που μείναν πίσω μου.

Προσέχετε, τότε  άνδρες του ΚΗΕΜ,
γιατί αν λανθασμένα προδώσατε τη διδαχή μου,
θα σας ρίξω κάτω από τις ψηλές σας περιουσίες,
κάτω στο σκοτάδι των σπηλαίων απ’ όπου ήρθατε.

Μη προδίδετε τα μυστικά μου
στους ανθρώπους του βορρά
ή αυτούς του Νότου,
γιατί η κατάρα μου θα πέσει σε εσάς.

Να θυμάστε και να προσέχετε τα λόγια μου
γιατί σίγουρα θα επιστρέψω πάλι
και θα απαιτήσω από σάς αυτά που φυλάτε.

Ναι, ακόμα και πέρα από το χρόνο
και πέρα από το θάνατο θα γυρίσω,
αμείβοντας ή τιμωρώντας,
όπως εσείς ανταποδόσατε την εμπιστοσύνη.

Μέγιστος ήταν ο λαός μου τις αρχαίες μέρες,
μέγιστοι πέρα από τη σκέψη των μικρών ανθρώπων γύρω μου
γνωρίζοντας την σοφία του παλιού,
κοιτώντας πέρα, στη »καρδία» της άπειρης γνώσης
Που άνηκε στην νεότητα της Γης.

Ήμασταν σοφοί με τη σοφία των
παιδιών του φωτός που ζούσαν μεταξύ μας.
Δυνατοί είμαστε με τη δύναμη παρμένη από την

Και απ’ όλα αυτά, μεγαλύτερος ανάμεσα στα παιδιά
των ανθρώπων ήταν ο πατέρας μου ΘΩΘΜΕ.
σύνδεσμος μεταξύ των Παιδιών του Φωτός
που ζούσαν μες το ναό
και τις φυλές των ανθρώπων που κατοικούσαν τις δέκα νήσους

Στόμιο, μετά τους Τρεις,
του κατοίκου του ΟΥΝΑΛ
μιλώντας με τους Βασιλείς
με φωνή που πρέπει να είναι υπάκουη.

Εκεί μεγάλωσα από παιδί σε ενήλικα,
διδαγμένος από το πατέρα μου τα παλαιά μυστήρια,
μέχρι το καιρό που μεγάλωσα μέσα στη φωτιά της σοφίας.
Μέχρι που ξέσπασε σε δυνατή φλόγα.

Τίποτα δεν επιθύμησα πέρα από τη κτήση της σοφίας.
Μέχρι που μια μέρα εντολή ήρθε από τον
κάτοικο του Ναού να πάω μπροστά του.
Λίγοι ήταν μέσα στα παιδιά των ανθρώπων
που κοίταξαν το ισχυρό του πρόσωπο και ζήσανε,
γιατί δεν είναι σαν τους  γιους των ανθρώπων
τα Παιδιά του Φωτός όταν δεν είναι ενσαρκωμένα σε σώμα.

Εγώ εκλέχτηκα από τα παιδιά των ανθρώπων,
διδάχτηκα από τον Κάτοικο ώστε
να εκπληρωθούν οι σκοποί του,
σκοποί αγέννητοι ακόμα στο χρόνο.

Πολλά χρόνια έζησα στο Ναό,
αποκτώντας όλο και πιο πολύ σοφία,
μέχρι που και γω πλησίασα το φως
που σκόρπιζε η μεγάλη Φωτιά.

Αυτός με δίδαξε το μονοπάτι στον Αμέντι,
τον κάτω κόσμο όπου ο μέγας βασιλέας
κάθεται στο παντοδύναμο του θρόνο.

Βαθιά υποκλίθηκα από τιμή στους Κυρίους της Ζωής
και τους Κυρίους του Θανάτου,
παίρνοντας σαν δώρο το Κλειδί της Ζωής.

Ελεύθερος ήμουν από τις Αίθουσες των Αμέντι,
χωρίς περιορισμό στο κύκλο της ζωής.
Μακριά στ’ αστέρια περιπλανήθηκα
μέχρι που χρόνος και χώρος έγιναν ένα τίποτα.

Αφού ήπια βαθιά από το κύπελλο της σοφίας,
κοίταξα στις καρδιές των ανθρώπων και εκεί βρήκα
μεγαλύτερα μυστήρια και χάρηκα.
Γιατί μόνο στην αναζήτηση της αλήθειας μπορούσε η ψυχή μου
να σταθεί και η φλόγα μέσα να σβηστεί.

Μέσα σε εποχές έζησα,
βλέποντας αυτούς γύρω μου να δοκιμάζουν το κύπελλο
του θανάτου και να γυρνούν ξανά στο φως της ζωής.

Σταδιακά από τα Βασίλεια της Ατλαντίδας πέρασαν κύματα
συνείδησης που ήταν ένα με εμένα,
μόνο για να αλλαχθούν με έναν απόγονο κατώτερου άστρου.

Με υπακοή στο νόμο,
ο λόγος του άλλαξε σε άνθος.
Κάτω στο σκοτάδι γύρισαν οι σκέψεις των Ατλαντειανών,
μέχρι που στο τέλος από την οργή αναδύθηκε από το AGWANTI
ο Κάτοικος (η λέξη δεν έχει αγγλικό συνώνυμο, και σημαίνει κατάσταση απόσπασης)
φωνάζοντας το Λόγο και καλώντας τη δύναμη.

Βαθιά στη Καρδιά της γης, οι γιοί του Αμέντι άκουγαν και άκουγαν,
 κατευθύνοντας την αλλαγή του άνθους της φωτιάς που καίει αιώνια,
αλλάζοντας και αλλάζοντας με τη χρήση LOGOS (λογοτύπων)
μέχρι που η μεγάλη φλόγα άλλαξε κατεύθυνση (Πιθανότατα αλλαγή  μαγνητικού πεδίου της Γης)

Όλος ο κόσμος τότε γέμισε νερά
που έπνιγαν και βύθιζαν,
αλλάζοντας την ισορροπία της Γης,
μέχρι που μόνο ο Ναός του Φωτός είχε μείνει
όρθιος πάνω στο μεγάλο βουνό στο ΟΥΝΤΑΛ.
Ακόμα έξω απ’ το νερό
υπήρχαν  μερικοί που ζούσαν,
σώοι από τη βία των χειμάρρων.

Με κάλεσε τότε ο Άρχων λέγοντας:
Μάζεψε το λαό μου.
Πάρ’ τους με τη γνώση σου πέρα από τα νερά,
μέχρι να φτάσετε τη Γη των τριχωτών βαρβάρων
που ζουν στις σπηλιές της Ερήμου.
Εκεί ακολουθήστε το σχέδιο που ξέρετε    

Μάζεψα τότε το λαό μου
και μπήκαμε στο μεγάλο πλοίο του Άρχοντα.
Προς τα πάνω κινηθήκαμε μέχρι το πρωί
Στο σκοτάδι από κάτω βρισκόταν ο Ναός.
Μέχρι που και αυτός ξάφνου καλύφθηκε από νερό.
Χάθηκε απ΄τη Γη,
μέχρι που ο χρόνος έδειξε
πως ήταν σπουδαίος Ναός.

Γρήγορα κινηθήκαμε προς τον ήλιο του πρωινού,
μέχρι που από κάτω μας βρισκόταν τα παιδιά του ΚΗΕΜ.
Οργισμένοι ήρθαν με ρόπαλα και δόρια,
θυμωμένοι, προσπαθώντας να σκοτώσουν και να εξαφανίσουν για πάντα τα Παιδιά της Ατλαντίδας.

Τότε σήκωσα τη ράβδο μου και κατεύθυνα μια δέσμη δόνησης
κάνοντάς τους ακίνητους, (στα χνάρια τους) σαν πέτρες από βουνό.

Τότε μίλησα σε αυτούς με λόγια ήρεμα και ειρηνικά,
λέγοντας για την δύναμη της Ατλαντίδας,
λέγοντας ότι είμαστε παιδιά του Ηλίου και των αγγελιοφόρων του.

Πτοήθηκαν από μένα με την επίδειξη της μαγείας μου,
μέχρι που στα πόδια μου κυλήθηκαν όταν τους άφησα.

Για πολύ καιρό κατοικούσε στη γη της KHEM,
πολύ καιρό και πάλι.
Μέχρι να υπακούσουν τις εντολές του Άρχοντα,
που ενώ κοιμάται, ακόμα ζει αιώνια.
Έστειλα από εμένα τους γιους της Ατλαντίδας,
τους έστειλα σε πολλές κατευθύνσεις,
ώστε από τη μήτρα της σοφίας του χρόνου
ενδέχεται να αυξηθούν και πάλι τα παιδιά της.

Για πολύ καιρό ζήσαμε στη Γή του ΚΗΕΜ,
κάνοντας μεγάλα έργα από τη σοφία μέσα μου.
Προς τα πάνω κινήθηκαν στο φως της γνώσης 
τα παιδιά του ΚΗΕΜ,
ποτισμένα από τη βροχή της σοφίας μου.

Άνοιξα τότε δρόμο στον Αμέντι
για να κρατήσω τις δυνάμεις μου,
ζώντας από εποχή σε εποχή, ένας Ήλιος της Ατλαντίδας,
έχοντας τη σοφία και διατηρώντας τα αρχεία.

Μεγάλοι γίνονταν οι γιοι του ΚΗΕΜ ,
κατακτώντας τους λαούς τριγύρω,
σιγά σιγά μεγαλώνοντας σε ψυχική δύναμη.

Τώρα μια φορά φεύγω από αυτούς και πάω στις
σκοτεινές αίθουσες των Αμέντι,
μπροστά από τους Κυρίους των δυνάμεων,
πρόσωπο με πρόσωπο και πάλι με τον Κάτοικο.

Ψηλά σήκωσα από τη είσοδο, μια πόρτα , μια θύρα
που οδηγούσε στον Αμέντι.

Λίγοι ήταν όσοι θα είχαν το κουράγιο να το τολμήσουν,
λίγοι περνάνε τη πύλη για τον σκοτεινό Αμέντι.

Ψηλά σήκωσα την είσοδο εγώ , μια πυραμίδα,
χρησιμοποιώντας την δύναμη που ξεπερνά την δύναμη της Γης (βαρύτητα)
όλο και πιο βαθιά έβαλα εγώ ένα θάλαμο ενέργειας.
Από αυτό σκάλισα ένα κυκλικό πέρασμα
φτάνοντας σχεδόν στη μεγάλη κορυφή.

Τότε στη κορυφή έβαλα τον κρύσταλλο,
στέλνοντας την ακτίνα στο χωροχρόνο,
παίρνοντας την ενέργεια από τον αιθέρα,
συγκεντρώνοντάς την πάνω στη πύλη για τον Αμέντι.

 Πηγή φωτογραφίας: photoree

Άλλες αίθουσες έκτισα και άφησα κενές σε πρώτη όψη,
μέσα όμως είναι τα κλειδιά για τον Αμέντι.

Αυτός που με κουράγιο θα τολμήσει στα σκοτεινά βασίλεια,
ας εξαγνισθεί πρώτος, μετά από μακρά νηστεία.

Να ξαπλώσει στη σαρκοφάγο πέτρα στον θάλαμο μου.
Τότε εγώ θα του αποκαλύψω όλα τα μεγάλα μυστήρια.
Σύντομα θα ακολουθήσει εκεί που θα τον συναντήσω,
ακόμα και στο σκοτάδι της Γης θα τον συναντήσω.
Εγώ ο Θώθ, άρχοντας της Σοφίας, θα τον συναντήσω και θα τον κρατήσω
και πάντα θα ζω μαζί του.

Εγώ έκτισα τη Μεγάλη Πυραμίδα
σύμφωνα με τη πυραμίδα της δύναμης της Γης,
καίγοντας αιώνια ώστε και αυτή
να μείνει μέσα στους αιώνες.

Μέσα σε αυτή ενσωμάτωσα τη γνώση της Μαγείας και Σοφίας,
ώστε να μπορώ να είμαι δω όταν θα ξαναγυρίσω από τον Αμέντι.
Ναι, όσο θα κοιμάμαι στις Αίθουσες του Αμέντι
η ψυχή μου ελεύθερα θα ενσαρκώνεται,
κατοικώντας ανάμεσα στους ανθρώπους, με αυτή τη μορφή ή την άλλη (Ερμής ο τρισμέγιστος)

Απεσταλμένος στη Γη είμαι εγώ του Κατοίκου,
εκπληρώνοντας τις διαταγές του ώστε να ανυψωθεί.
Τώρα επιστρέφω στις Αίθουσες των Αμέντι,
αφήνοντας πίσω λίγη από τη σοφία μου.
Διατηρήστε την και κρατήστε την εντολή του Κατοίκου:
Πάντα να έχετε στραμμένα τα μάτια προς το φως

Σίγουρα με το καιρό θα γίνεται ένα με τον Άρχοντα.
Σίγουρα με το δίκιο θα είστε ένα με τον Άρχοντα.
Σίγουρα με το δίκιο θα είστε ένα με όλους.

Τώρα φεύγω από σάς.
Να ξέρετε τις διαταγές μου,
να τις κρατάτε και να είστε αυτές
και  γω θα ‘μαι με σάς,
Βοηθώντας και οδηγώντας σας στο Φως.

Τώρα μπροστά μου ανοίγει η Πύλη.
Πάω κάτω,  μέσα στο σκοτάδι της νύχτας…

Τέλος πρώτης ταμπλέτας

Συνεχίζεται…

Μετάφραση στα Ελληνικά: Παντελής Τσακίρης.
Eπιμέλεια άρθρου: Αφύπνιση συνείδησης
Translated in English by Dr. Doreal
   
Τα περισσότερα άρθρα είναι αναδημοσιεύσεις που αξίζει να διαβαστούν επειδή κατά τη γνώμη μας ακόμα και μέσα σε κάποιο ψέμα κρύβεται πάντα μια αλήθεια. Στόχος είναι μέσα από την πολύπλευρη ενημέρωση να αποκαλυφθεί. Ή κρίση είναι πάντα δική σας.

ΕΧΕΙΣ BLOG-SITE;;; ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΩΡΑ...


loading...



diadrastika

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου





loading...